آموزش وارد کردن کد گیفت کارت در آیتونز و یا آیفون و آی پد و آیپاد تاچ

-------------

انتقال مبلغ Gift card یا به اصطلاح Reedeem کردن به عملی گفته میشه که شما کد هدیه خودتون رو در اپل آیدی وارد میکنید و اکانت شما به مبلغ مورد نظری شارژ میشه و شما میتونید مستقیما از اپل و به طور کاملا قانونی خرید کنید . این عمل تقریبا مشابه خرید یک شارژ مثلا ایرانسل میمونه ، شما یک کد رو میخرید و اونرو در اکانت شارژ میکنید و استفاده میکنید .
 
 
در ادامه آموزش Reedeemکردن رو باعکس براتون توضیح دادم قبل از هر چیز لازم است برای خرید از یک سایت خرید گیفت کارت معتبر استفاده کنید که با جستجو در سایت گوگل سایت های زیادی رو مشاهده می کنید , سعی کنید سایت های معتبر را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما سایت اول سایت دوم سایت سوم می باشد. سپس این آموزش را برای استفاده از کد آیتیونز مطالعه کنید. شما بعد از خرید از سایت ها ، یک کد دریافت می کنید که به وسیله این آموزش می توانید کد را وارد اپل آی دی خود نمایید به اصلاح آن را شارژ نمایید تا بتوانید به وسیله آن به خرید نرم افزارها ، موزیک ها و … بپردازید . همچنین می توانید به جای خرید از سایت ها ( اگر به آنها اطمینان ندارید ) به صورت حضوری از فروشگاه ها گیفت کارت را دریافت نمایید و کد روی آن را در قسمت مربوطه که آموزش داده خواهد شد وارد نمایید . برای وارد کردن به صورت مستقیم در آیفون ، آی پد یا آیپاد تاچ دو راه وجود دارد . بدین معنی که از دو نرم افزار پیشفرض می توانید استفاده نمایید . نام این دو نرم افزار AppStore و iTunes است که در ادامه روش کار را توضیح خواهم داد :
ابتدا به وسیله نرم افزار AppStore این کار را انجام می دهیم : ۱ – وارد نرم افزار AppStore شوید . ۲ – از قسمت پایین نرم افزار ، وارد Featured شوید . ۳ – به آخر محیط نرم افزار مراجعه کنید و Reedem را لمس کنید . ۴ – اگر وارد اپل آی دی خود نشده باشید ، از شما درخواست می شود که وارد آن شوید . ۵ – در این قسمت ، در کادر مربوطه کد گیفت کارت خود را وارد کنید و در نهایت Reedem در قسمت بالا ، سمت راست را لمس کنید . به این ترتیب اپل آی دی شما شارژ می شود . در صورت وجود مشکل می توانید از آموزش تصویری زیر استفاده نمایید :
حالا می رسیم به نرم افزار iTunes در خود آیفون ، آی پد یا آیپاد تاچ : ۱ – وارد نرم افزار iTunes شوید . ۲ -غیر از تب جستجو ، از سایر تب ها ( واقع در پایین نرم افزار ) وارد پایین ترین قسم تآن شوید . ۳ – Reedem را لمس کنید . ۴ – اگر وارد اپل آی دی خود نشده باشید ، از شما درخواست می شود که وارد آن شوید . ۵ – در این قسمت ، در کادر مربوطه کد گیفت کارت خود را وارد کنید و در نهایت Reedem در قسمت بالا ، سمت راست را لمس کنید . به این ترتیب اپل آی دی شما شارژ می شود . در صورت وجود مشکل می توانید از آموزش تصویری زیر استفاده نمایید : حالا می خواهیم آموزش وارد کردن کد به وسیله نرم افزار آیتونز ( در مک یا ویندوز ) را آموزش دهیم . - اگر برنامه آیتونز را ندارید از اینجا می‌توانید آن را دانلود کنید. ۱ – نرم افزار آیتونز را باز کنید و از قسمت گوشه راست و بالا وارد iTunes Store  شوید ۲– از قسمت Quick Links ( منوی سمت راست ) روی Reedem کلیک کنید ۳– اگر وارد اپل آی دی خود نشده باشید ، از شما درخواست می شود که این کار را انجام دهید ۴– در این قسمت می توانید در کادر مربوطه ، کد گیفت کارت را به صورت دستی وارد نماید . اما نکته ای که وجود دارد این است که در این روش ، همانطور که در شکل می بینید یک دکمه Use Camera وجود دارد که می توانید توسط دوربین دستگاه از قسمت کد عکس گرفته و به این صورت خود به خود کد در کادر مربوطه قرار می گیرد . ( این روش برای برخی کارت ها پاسخگو نیست . اگر جوابی نگرفتید ، نگران نباشید ! کد را به صورت دستی وارد کنید . ) بعد از وارد کردن کد بر روی Redeem کلیک کنید . ۵– اگر کد را به درستی وارد کرده باشید ، پیغام موفقیت مانند تصویر زیر به نمایش در خواهد آمد . در نهایت روی Done کلیک کنید . در صورتی که مایل به وارد کردن کد گیفت کارت دیگری هستید ، روی Redeem Another Code کلیک کنید .   نکته ی مهم :
  • حتما از آیپی آمریکا  استفاده کنید
  • اگر هنگام وارد کرد گیف کد از شما آدرس آمریکا درخواست کرد کافیت وارد این سایت شوید و از اسم و آدرس جعلی استفاده کنید (با هر بار با کردن سایت یک آدرس و هوئیت جعلی جدید دریافت می کنید)
  • اگر اپل آی دی شما آمریکا نیست میتوانید آن را تغییر دهید . برای این منظور در اکانت خود روی آیتونز کامپیوتر لاگین کنید و سپس روی Account کلیک کنید: سپس در اواسط صفحه change country or Region را مشاهده میکنید:
در صورت وجود مشکل ، در قسمت نظرات اعلام کنید تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود 😉
Comments
8K 0
3 سال پیش

Akharin Booseh (Ft Babak Amini)

Shahin Najafi

7K 0
3 سال پیش

Roshan

Reza Pishro

7K 0
3 سال پیش

Ehsasi

Pooria Putak

5K 0
4 سال پیش

Coronan

Shekib Mosadeq

5K 0
4 سال پیش

Gozaresh

Emza

17 0
4 سال پیش

Khata

Navid Sadr